2019 DGS SINAVINI KAZANDIM VE SONRASI?



Merhaba arkadaşlar,

Bu yazımda 2019 Dgs sınavı çalışma sürecimden ve sınav sonrasında neler yaşadığımı kısaca bahsedeceğim bir sonraki sınava girecek arkadaşlarıma rehber niteliğinde olabilir.

Uludağ Üniversitesi - Mekatronik programı mezunuyum 2018 Dgs sınavına girdiğimde pek çalışmadığım için iyi bir sonuç alamadım ve 2019 daki sınavı bekledim.

Çalışma durumum, dershane,kurs veya özel öğretmen vs tarzında destek almak için maddi durumum iyi olmadığı için gerekli kaynakları kendim temin edip evimde çalışmayı tercih ettim.Çalışmaya Ocak ayının sonu gibi başladım.Temel seviyem çok kötü olmadığı için bu sınava fazla vakit ayırmak istemedim.6 aylık bir süreç bana yetti diyebilirim.

Kısacası düzenli programım sayesinde evde çalışma ile sınava hazırlandım.Son 1 ay Bursa Tasarı şubesinde haftalık denemelere girdim ve ücretsiz hızlandırılmış soru çözüm kamplarına gittim.

Sınav sonucum



Aslında o netlerle hesaplandığında puan biraz daha fazla çıkması gerekiyordu ama o seneye özel puanlar düşürüldü nedenini bilmiyorum.

Tercih listem




Sonucum ise




Sevinme süreci 10 dakika falan sürüyor sonrasında hemen kayıt heyecanın telaşı sürüyor.

Öncelikle mezun olduğunuz okuldan gerekli evrakları aldıktan sonra,önlisans hayatınız boyunca aldığınız tüm derslerin ders içeriklerini alıyorsunuz bunu kazandığınız okula götürmek için.

Kazandığınız okulun resmi sayfasında Dgs öğrencileri için hemen duyuru açılır zaten.Oradan gerekli tüm evraklar ve kayıt için şartları okumanız gerekiyor.İstenen tüm evrak ve bilgilerden sonra Dgs liler için okulun belirlediği tarihlerde okulda kayıt gününe gidiyorsunuz.

Ders muafiyetleri,okul hayatı vs konuları bir sonraki yazımda paylaşacağım.

Aklınıza takılan tüm sorular için elimden gelen yardımı yapmaya hazırım



Yorumlar

Yorum Gönder