BURSA OTOSHOW FUARI(FORD MUSTANG SÜPRİZLİ.)

BURSA OTO SHOW FUARI VARDI,GİDELİM DEDİK.


Bursa'da 9.kez gerçekleşen markaların şovuna hazır mısınız?

Bursa TÜYAP FUAR VE KONGRE MERKEZİ' inde 15-20 Kasım tarihleri arasında gerçekleşen,

Otomobil,ticari araçlar,motosiklet,bisiklet ve aksesuar sergisini gezelim dedik.



Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Toyota, İsuzu, İveco, Ford gibi firmalara ait otomobil ve ticari araçların yer aldığı fuar alanında,mercedes,audi,bmw,ferrari gibi ünlü markaların yer almadığı dikkat konusu.(Giriş ücretsiz diyemi böyle oldu kardeş.)



Girişler ücretsiz olup,son gün 11.00-21.00 saatleri arasında açıktır.


Genel itibari ile hafta sonu olmasına rağmen çok fazla ilgi yoktu.(Görünce sanki benim oluyor)


Araba kaportası ve cam parlatıcı hakkında hunharca bilgi veren ve izleyen abilerimiz.


İSIZU(D-MAX)






İSUZU(D-MAX)


CITROEN-C4









 CITROEN in C4 PICASSO 


Fuarın ve benim favori gözde araçlarından.


2016 Model Ford Mustang.(Almaya kalksan vergiden dolayı 3 tane devlete 1 tane kendine alıyosun.)



TOYOTA-YARIS(HYBRID MODEL)

ÖZELLİKLER VE DAHA FAZLASI


Blogumu takip eden herkesin benim gibi Mustang'ı olsun.(Bizdeki bu şansla MAGNUM  dan bile çıkmaz.)


 LEXUS-RCF MODEL



 FORD-EDGE




 LEXUS-RCF

  LEXUS-GS200t



( Sabreden ermiş de yok ben 40 yıl sabretsem yine bu araba benim olamaz.)




Toyota C-HR modelinin Türkiye lansmanı ilk kez Bursa OtoShow 2016 Fuarı’nda yapıldı.






Yorumlar